Често задавани въпроси (FAQ)

?
Как става поръчката ?

Благодарение на лесната навигация в сайта, можете бързо да поръчате като добавите даден артикул в кошницата, след което попълвате данните за получател, избирате как желаете да се осъществи доставката - до личен адрес или до офис на Еконт, избирате метод на плащане, кликате върху бутона ПОТВЪРДИ и готово. Остава единствено наш сътрудник да ви се обади за да потвърдите поръчката си и по телефона.

?
Каква е процедурата за доставка?

Работим с фирма Еконт-Експрес, като всяка поръчка направена до 16:00 в работен ден се изпраща в същия ден. Срокът за получаване е 24-48 часа. Поръчки направени след 16:00 или в почивен ден се изпращат възможно най-скоро на следващия работен ден.

Нашата фирма ви предоставя опцията "Провери преди да платиш"

?
Какви са начините на плащане?

Към днешна дата вариантите са два. Най-разпространеният - наложен платеж , както и чрез платформата PayPal.

?
Мога ли да върна даден артикул ?

Да, в срок от 14 дена може да върнете всяка една закупена от нас стока, стига да не е нарушена целостта на опаковката и да не е била използвана. Артикулът се изпраща към нас и след проверка от наш сътрудник, се връщат и парите отново чрез наложен платеж или чрез PayPal.
Транспортните разходи към Еконт се заплащат от клиента.

?
Нужна ли ми е регистрация за да пазарувам в този сайт

Не. Регистрация не е нужна. Разбира се, клиентите ни, които вече са се регистрирали често получават бюлетин с оферти и отстъпки специално за тях.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас